onsdag 2 december 2009

Börjar stabilisera sig ;-)

Här har varit lite mycket sedan min söta Nonstop fick sina bebisar. Hon fick 7 bebbar och var otroligt tjock innan de föddes. De kom dessutom 2-3 dygn tidigt. Eftersom det var så många bebisar så var en del av de väldigt små. Detta innebar att jag har tilläggsmatat ett par av de och fullmatat en. Då går det i ett och bebisen ska ha mat varannan timma minst. Ikväll känns det äntligen som om läget börjar bli stabilt och kanske behövs inte min hjälp snart. Inatt har jag tänkt sova 4 timmar i sträck, ska bli såååå gott.
Nonstop har fyra ungar i nuläget som klarat sig, en colourpoint hane som jag tror blir chokladtabbymaskad *yippi* och två colourpoint honor, kan inte säga färg på de ännu samt en liten blåspotted hona.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar