onsdag 16 juni 2010

Äntligen sol

Idag skiner solen och man kan äntligen njuta lite av värmen och grönskan. Jag har 2 ardennerston som går i hagen och betar och i söndags fick den ena av de, Vilma, ett litet hingstföl. Han är så söt !!! Juliana som det andra stoet heter ska oxå ha föl om ett par veckor........spännande värre. Hästarna är inte mina de är bara här på sommarbete.
Min lilla blåpadda börjar arta sig väl och det ska bli spännande att följa hennes utveckling. Hon föddes som ett litet ynk. Foto: Sara S.

S*Brembo Oggie The Bear, BRI b 21 33
Jag har varit på utställning i Ulricehamn och hade med mig Oggie, han fick jättemycket beröm och jag är så nöjd. Konkurrensen var hård med en massa snygga Russian Blue katter. Härligt att umgås och lära känna nya människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar