onsdag 24 augusti 2011

Chokladpralinen Zorro

Igår åkte min uppfödarkollega Karin Svensson och jag på en utflykt. Solen sken och det var otroligt vackert väder. Vårt mål var Karlsborg där Alf och MarieAnn bor tillsammans med Zorro som kommer från Karin. Zorro är ca 1 1/2 år gammal nu och en lugn kastrat hane som lever värsta lyxlivet. På sommarhalvåret camperar han i husvagn.

SE*Loftlines Asterix, en choklad hane som är uppfödd av Karin Svensson/SE*Loftlines i Gislaved. Pappa till Zorro som han kallas till vardags, är min underbara hane IC Brilliants Wesselton och mamma är SE*Loftlines Zhafira.
Karin hade sin hund Jadie med sig och när vi satt och fikade på deras inglasade altan var Jadie strax utanför. Zorro hade nog mycket funderingar över vem Jadie var och han demonstrerade detta på sitt milda sätt för Jadie genom att resa pälsen och burra upp sig så han skulle se ännu större ut ;-) Jadie kunde hålla sig utanför bostaden tyckte han nog ;-)
Se så stor och farlig jag är........
Zorro var en lugn och trygg kisse med det milda uttrycket som jag bara älskar.
Sötlöken Zorro
TUSEN TACK Alf och MarieAnn!!! Det var underbart att komma på besök hos er och träffa Zorro och se vilket lyxliv han lever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar