måndag 4 januari 2010

Puffy och Posh

S*Brembo Power Puff, BRI n33
S*Brembo Piffy Posh, BRI b33

Idag tog jag med 2 av mina busfrön ut för att fota. Jag la en pläd för de att sitta på. De är ju snart 6 veckor gamla så de tyckte nog mest det var spännande :) Jag fattar inte vart tiden tar vägen, 6 veckor till och de ska flytta hemifrån. Hua................Ja nu gäller det att ta till vara tiden som är kvar med de små grynen.
Min lilla tabbymaskade kille haltar lite idag så han har förmodligen sträckt sig eller nåt när han har busat runt med kompisarna här. Det är ju klart att nåt skulle inträffa, denna kullen har varit otursförföljd från början.
Honey som var på besök hos Wesley har åkt hem och enlig matte uppför hon sig som om hon är jättedräktig ;-) Ska bli såååå spännande att se dessa gryn i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar