torsdag 19 november 2009

GRATTIS !!!

Idag fyller min älskade pricklisa Nonstop 1 år och då får vi duka upp lite extra till kvällen. Hennes riktiga namn är S*Lingonskogens NonStop Delux och hon är brunspotted till färgen. Hon är en otroligt trevlig katt som oxå kommer från Anette Boman, precis som min avelshane IC Brilliants Wesselton. Jag har sällan sett en så prickig katt, hon har extremt bra teckning.

Jag kan oxå passa på att berätta att hon snart ska bli mamma. Hon har löpt sedan 5 månaders ålder och jag vågade inte vänta längre innan jag parade henne. Jag vill helst undvika att ge mina katter p-piller. Det är inte bra för de. Hon har fått träffa Wes och har jag lite tur så kan jag få tabbymaskade bebisar. Hoppas, hoppas......hehe.
Jag kan få bebisar i följande färger svart, blått, choklad och lila. De kan bli enfärgade, mönstrade eller colourpointar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar