söndag 7 februari 2010

Bara en vecka kvar


Idag om en vecka flyttar två av mina gryn. Fast jag vet inte om jag kan kalla de gryn längre, eftersom de mer agerar små monster, men rara små monster. Honan flyttar till Kopparberg och kommer att få kompisar. Känns kalasbra och matte Linda kommer att ge henne värsta lyxlivet. Hanen ska bo i Jönköping och även han är otroligt efterlängtad. Det känns så bra när man känner att kattungarna får värsta engegerade familjen att flytta till.

På onsdag är det veterinären som gäller, sista vaccinationen, chipmärkning och en besiktning av de små sen kan flyttlasset gå. Tur att jag har de två yngre ungarna kvar ett tag till annars skulle det bli otroligt tomt.

Tänk vad fort tiden gått, tycker inte att det är så länge sedan de små hjärtegrynen föddes. Känns nästan som igår och när jag tittar på denna bild så har det verkligen hänt mycket med kattungarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar